woensdag 18 maart 2020

Servetringen

Eind januari - begin februari was ik al in paassferen, dat liet ik jullie zien in Van alles wat 21. Dat kwam door het test haken van deze servetringen voor Marjan van der Leer. Een paar dagen geleden kwam het patroon uit, en daarom kan ik het nu laten zien. Er zijn 6 verschillende. Marjan houdt ervan om met kleurtjes te haken, ik 'iets minder'. En daarom heb ik ze gemaakt in grijs en beige tinten, met een beetje blauw en roze als subtiele accenten.









































































De laatste foto is gemaakt door Marjan. Je vindt de patronen op de site van Gek op haken.nl. Het is een leuk tussendoor-project.

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige servetringen, die vrolijken de paastafel wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om te zien wat kleur doet bij ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds! Ik blijf het knap vinden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch altijd lekker bezig, nu weer van die leuke servetringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat staat gezellig op de paastafel. Leuk om te zien dat je er met de kleuren verschillende kanten mee op kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds. Ik vind jouw uitvoering erg mooi, lekker subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig werkje heb je gedaan. Leuk idee van jou. Maar we gebruiken keukenrol.Konijn is zeker leuk om te zien. De andere ook. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig in jouw kleuren. Daar houd ik ook van!

    BeantwoordenVerwijderen