maandag 16 maart 2020

Regenbogen

Weten jullie ook niet zo goed wat je met al dat nieuws over Corona moet? Maar omdat mijn blog ook een soort dagboek is, ga ik er toch iets over laten zien. Op I-nstagram zag ik bij een Deense iets leuks voorbijkomen. Omdat we zoveel mogelijk binnen moeten blijven, is het een idee om een regenboog voor het raam te zetten, als blijk van hoop voor de buren. En dan doen de buren dat voor jou. En zulke dingen, daarvan weet ik wel wat ik ermee moet. Vorige week maakte ik foto's van een prachtige regenboog voor ons huis. Daarvan plaatste ik er eentje op instagram-stories. En ik laat ze hier nu zien. De hashtag #detblivergodtigen betekent: het komt weer goed. Ook kwam ik nog een poster tegen die ik ook laat zien.






















































































https://www.instagram.com/bella_og_bror/

6 opmerkingen:

  1. Mooie gedachte die regenbogen. Tja, wat een rare wereld leven we ineens in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het emotioneert mij, ik hou van dit soort gebaren. Ik merk dat ik niet op mijn best ben met flinke zorgen om de gezondheid van mijn alleenstaande tante en het algehele verlies van controle. Hou je haaks (en dat is voor jou wel heel toepasselijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie gedachte, van die regenboog. Na het nieuws de afgelopen weken volop te hebben gevolgd, merk ik dat ik nu behoefte heb aan afstand daarvan. Laat me maar mijn ding doen en bezig zijn met fijne dingen, die zorgen voor afleiding en een goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We moeten de moed erin houden en het is mooi als dit met dit soort gebaren kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Jeanette, het emotioneert mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige plaatjes in deze ongewone tijden.

    BeantwoordenVerwijderen