maandag 2 maart 2020

Mooie stof

Op de handwerkbeurs zag ik bij de stand van Blomsterstuga mooie stof met berkenbomen. Het leek mij leuk om daar een projectbag mee te maken. Helaas was net het laatste stukje stof van die dag verkocht, maar het kon wel opgestuurd worden. Een paar dagen later had ik het al in huis. Mooi bijpassend band had ik daar wel alvast gekocht. En ik ben blij met het resultaat. Soms weet je direct, of iets mooi is of niet.
Als voering gebruikte ik een tas die je bij de kerstzegels kreeg in december 2019. Mooi hergebruik dacht ik. Zo' n witte tas ga ik niet gebruiken, maar de print was mooi, en daarom wilde ik hem niet zomaar weg doen.
































































Hier vind je de website van Arvidsson textil: http://www.arvidssonstextil.se/.
Hier kun je een interview lezen met de ontwerpster van de stof, Mia Lotte Arvidsson.

5 opmerkingen:

  1. Mooi, ik ga eens een kijkje nemen bij Arvidson.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en handige tas!
    Je hebt er een prachtige stof voor gebruikt. Ik zie weer iets voorbij komen in blogland waar mijn oog niet op gevallen was tijdens de handwerkbeurs. Je komt dan ogen te kort. Er is zo veel te zien. Leuk om zo toch nog die dingen ook te zien.
    En wat goed dat je zo'n mooie bestemming gaf aan de tas die je niet gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi die geboende witte berkenbosjes stof ;)
    Doet me meteen verlangen naar Zweden.
    Leuk dat je deze stof gebruikte voor de projectbag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stof en wat mooi dat je die tas van de kerstzegels hergebruikte. Dat maakt de binnenkant ook mooi bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas! Leuk toch dat als je handig bent je dingen naar eigen smaak kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen