zondag 8 maart 2020

Jarig

Gisteren was ik jarig, en heb ik een hele mooie dag gehad. Het was fijn dat er zoveel mensen langs kwamen. Talloze potten koffie en meerdere taarten gingen er door heen. Het liep de hele dag door, dat heb je als je op zaterdag jarig bent. En gezellig gegeten met kinderen en moeder, ik houd van een groot gezelschap aan tafel.








Met de vorige post van mijn verjaardag is iets fout gegaan. Deze heb ik er nu opnieuw opgezet, en daarom jarig genoemd. Ik hoop dat er geen reacties verloren zijn gegaan. Mocht je hebben gereageerd en je leest dit nu, zou je je reactie nog een keer willen/kunnen plaatsen? Alvast bedankt, en ik zal proberen niet weer zo onhandig te zijn, haha.

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag om nog even van na te genieten. De taarten zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte, Jeanette. Jullie hebben vast lekker gesmuld samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! En wat zien de taarten er leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Jeanette en nog vele mooie jaren. Je taarten zien er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd, wat een bijzonder cadeau van je schoonzus, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een verlate felicitatie. Dat was een echte jarigvoelen dag dus voor jou. Leuk! En lekker zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben morgen jarig. Deze keer voor mij geen bezoek, dus ook geen taarten en vele potten koffie. Volgend jaar beter, zullen we maar denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast van harte gefeliciteerd dan, en een fijne dag gewenst. Een rare tijd is het nu.

      Verwijderen