vrijdag 16 oktober 2020

Prikbord

Het 'prikbord' boven mijn bureau verander ik regelmatig. Nieuwe plaatjes, kaartjes, enz. En weer een haakwerkje toegevoegd aan degene die er al hingen. Nog steeds ben ik aan het bedenken hoe ik deze muur uiteindelijk graag wil hebben, nu is het een beetje een rommeltje. Ooit heb ik op de woonbeurs in de R-ai een wand van vilt gezien. Dat lijkt mij super handig, je kunt dan makkelijk wisselen. Je ziet het idee op de laatste foto. Een groot deel van de gehaakte dieren e.d. zit nu op de plank boven het magneetbord.













































































Bron laatste foto: https://nl.pinterest.com/pin/134685845083654886/?nic_v2=1a753zPTJ

10 opmerkingen:

  1. Toen mijn zoon nog thuiswoonde, in mijn vorige huis, had ik één wand met kurktegels beplakt. Dat was dus één groot prikbord. Het werkte ook nog geluiddempend. Maar je zit dan wel met die kleur van kurk.
    Vilt lijkt me ook goed werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is een super idee,
    Er is héél dik vilt te koop in allerlei kleuren.
    Ik zag het bij onze dochter, die had er een tas van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee, een stuk dik vilt op de muur. Ik vind jouw muur trouwens ook heel erg leuk, lekker vol en vol mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne plek met als dat moois! Ik ben benieuwd naar een vilten wand en doe die te bevestigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vilt is een mooie oplossing als prikbord. Je kamer ziet er zo ook al leuk en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke plek! Ik zie zoveel moois!
    Ik vind niks mis met het prikbord eigenlijk. Om te zien dan hè...
    De poster van de flip flops vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk, al die zelfgemaakte spulletjes. En zo'n kast vol "snoepgoed". Ik dacht ook gelijk aan kurk maar zo'n viltwand lijkt me ook erg mooi. Zacht, warm en wollig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie wand, er valt zoveel te zien. Die hangende haakwerkjes vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat er veel staat en hangt, oogt het toch rustig door de eenvoud aan kleuren. Gezellige foto's van jouw creatieve ruimte, erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen