dinsdag 20 oktober 2020

Stoer babyvest/jasje

Tijdens mijn vertaalwerk Deens - Nederlands, kwam het woord herfstschoonmaak voorbij. Dat leek mij voor de werkkamer ook een goed idee. Een aantal projecten die daar al lange tijd liggen, eens afmaken. Dit babyvest bijvoorbeeld breide ik zo'n 7 jaar geleden denk ik. En vervolgens bleef het liggen. Vorige week zette ik het in elkaar, en echt, in een half uur was het klaar. Waarom niet eerder? Het is in een M-axi-cosi in de auto ook wel als jasje te gebruiken volgens mij. Het is in ieder lekker zacht en warm.

































In de week erna breide ik een beige vestje, voor een vriendin die het kado gaat geven. Het kan dus heel snel....haha.































13 opmerkingen:

  1. Schattig, die vestjes. En een heerlijk opgeruimd gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vestjes en makkelijk om aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes. En dat brei je in een week? Wat knap.
    Het kapstokje is trouwens ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik breide het in 2 dagen Mieke. Zo'n werkje is zo heerlijk tussen de grote projecten door, zoals plaids haken/breien, een trui of vest voor volwassenen.

      Verwijderen
  4. Baby kleertjes zien er altijd zo schattig uit. Waar een herfstschoonmaak al niet goed voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi Jeanette.
    En ja, soms blijft iets half-af liggen ook al begrijpen we achteraf niet waarom.....
    Dat herken ik wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt superleuke vestjes! Heel herkenbaar, projecten die onaf in de hoek belanden. Geeft altijd zo'n goed gevoel als je het dan later toch afmaakt, vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Daphne. En een opgeruimd gevoel ook nog, als is het maar een klein projectje soms wat je afmaakt.

      Verwijderen
  7. Soms gaat het zo. Het zijn leuke vestjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen