dinsdag 6 oktober 2020

Van alles wat 29


































































































































































































zomerdecoratie - dag zwarte muur - de schapen staan iedere keer ergens anders - langs de kant van de weg, meenemen of niet? nee, toch maar niet - krantenartikel De Stentor 4 september, even naar zeemanzoon geappt - dinsdag 8 september liep ik mijn rondje in de motregen en was alles grijs, én toch heel erg mooi - donderdag 10 september is de zomer terug!! - en daar wordt ik heel blij van, jeg elsker, elsker sommer, ik hou van de zomer - 15 september, na een zeer warme dag, zagen we 's avonds om half 9 deze 'vogel' boven de huizen - mooie catalogus - halve cirkel van paddenstoelen - mijn 'inpakstation' - etalage in de stad - de schaapskudde wordt weer verplaatst - 24 september, de deur kan nog steeds open staan - chocolade proeven, op advies van een vriendin (goedgekeurd)

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, elke tijd van het jaar en elk weer heeft iets,zoals die grijze dag en daarna weer echt zomders... Bijzonder dat er maar net een aanvaring is voorkomen, want voor zo'n schip echt stil ligt, dat duurt wel even.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie beelden en intrigerende smaken chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi allerlei. Leuk dat Karen Blixen ook steeds weer voorbij komt. Deze chocoladerepen heb ik nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, jouw stationary rek! Ik heb er ook zo een, zo handig én leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de zomer, altijd zomer, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook altijd leuk, een heksenkring van paddenstoelen. Mooie trui in de catalogus en de vogel toont je oog voor je omgeving. Dus daar komt zo'n mooi pakketje vandaan. Wel meenemen was een flinke sjouw geweest. Ja, mooie foto's met een herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen