dinsdag 2 maart 2021

Bibliotheek

Elke dag zie ik vanuit het keukenraam de bibliotheek, Stadkamer. En dat maakt het des te vervelender, dat we de er niet heen mogen om boeken te halen. In januari ben ik daarom toch maar begonnen, om boeken te reserveren en die te halen als ze klaar stonden. En daar kwam de lijst met te lezen boeken, die ik via diverse blogs had aangelegd, goed van pas. Ik heb er al verscheidene uit. Heerlijk. Dank je wel voor alle inspiratie, en blijf dat vooral doen, haha. Tijdens een wandeling kwam ik een affiche tegen die hier goed bij past, vind het boek waar je blij van wordt (beetje vrij overgenomen).

















































































7 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk, de bibliotheek. Ik prijs me gelukkig dat ik graag lees en dat de bieb er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik lees ook veel en graag. Kan me voorstellen dat je baalt dat de bieb dicht is, helemaal als je ook nog zo dicht bij woont. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het reserveren vind ik wel een fijne manier. 'Lichter dan ik' heb ik net uit. Vanmiddag haal ik 'De crèche' van Elle van Rijn op. 'Een losse draad' gaat nu meteen op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, een boek lezen. Ik heb een redelijk gevulde boekenkast en ben geen lid van de bieb. Ik koop gewoon graag een boek. En als het dan tegenvalt? Dan geef ik het weg. Of leg het ( bijv op een camping) neer voor een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op mijn werk in de bibliotheek gaan er enorm veel boeken door mijn handen en ik ben na een paar jaar eindelijk zover dat er geen grote voorraad thuis hoeft te liggen. Op de site van onze bibliotheek heb ik een account waar ik boeken op een verlanglijst kan zetten, heel praktisch.
    Mooi uitzicht heb je! Het moerasmeisje vond ik prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ideaal zo'n leeslijst. En wat fijn dat je dan op afspraak je favoriete boek kunt lenen.

    BeantwoordenVerwijderen