woensdag 10 maart 2021

Schattenbewaarzakjes

Leuke initiatieven 'moet' je steunen, vind ik. Op instagram kwam ik het volgende tegen: haak een schattenbewaarzakje voor een kind in het ziekenhuis, en stop er alvast een eerste schat in (ik stopte er een stempel in). Ik heb direct de haaknaald en een bol garen gepakt en heb 2 zakjes gehaakt. Op de gok, uit de losse hand. 

































Ik had mijn zus ook gevraagd om een paar zakjes te maken, die kun je hier zien. Grappig he, ons kleurgebruik verschilt nogal, toch maken we nagenoeg dezelfde dingen.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg.
    Ik heb wel eens zakjes genaaid. Voor schelpen of steentjes of knikkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke zakjes, ook die van je zus! Mooi idee ook erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi idee. En wat een mooie zakjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Een klein maar fijn cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat een kindje in het ziekenhuis hier blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, hier bij ons (België) worden knuffels gehaakt. Maar je tasje zijn ook super en handig bovendien.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bijdrage heb jij geleverd! Leuk zijn deze zakjes.
    Herkenbaar ... dat je mee wil/moet doen aan zulke mooie initiatieven.

    BeantwoordenVerwijderen