zondag 28 maart 2021

Viooltjesstof

In januari liet ik foto's zien van babykamertjes van onze kinderen. Toen zei ik, dat ik de viooltjesstof van de oudste ook nog zou laten zien. Dat is dus vandaag. Deze viooltjesstof van Boras vond ik in 1989-1990 helemaal geweldig. En nu nog steeds. Voor het ledikantje had ik dekbedhoezen gemaakt, en een stootrand rond het hoofdeinde. En volgens mij ook gordijntjes, maar daar is dus geen foto van. De hoezen heb ik nog steeds, de stof is nog hardstikke goed. Vandaag wordt het kleine mannetje op de foto 31, hoe dan....























Een vergelijkbare stof is nog steeds te koop: https://borascotton.se/product/pense-1/.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plaatje! Van harte gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon! Wat een leuke stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stof. Daar zou ik ook voor gevallen zijn. Gefeliciteerd met je zoon. Fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon, Jeanette. En due stof is schattig. Wie houdt er nou niet van viooltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stof en bijzonder dat het nog steeds in de collectie is. Gefeliciteerd met de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd Jeanette!
    Prachtig stof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jeanette! Wat een prachtig plaatje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijdloos, dit dessin van viooltjes. Dan is het knappe van een goed ontwerp, dat het niet snel gedateerd is.

    En ja, waar blijft de tijd? gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So sweet! Happy birthday to your son! Time flies so quickly!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    Wat een mooie foto's. Lief mannetje tussen de viooltjes.
    PS: Leuk idee van de Palmpasen-foto's. Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Jeanette,
    Wel wat laat maar toch nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!
    Een mooie set gemaakt destijds, valt altijd te bewonderen.
    Fijne Pasen met z'n allen.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, leuk, ik 'zie' je op andere blogs. Nu even gekeken op die van jou. Je hebt heel wat gereisd.

      Verwijderen