dinsdag 16 maart 2021

Zwanenmeer De Kieftenkolk

Woensdag 3 maart ging ik met een vriendin wandelen. Het was een wat mistige dag, maar dat geeft wel een mooie sfeer aan de foto's, vind ik tenminste. Zij woont vlakbij, dus we probeerden iets te vinden, waar we allebei niet vaak langs komen. En zo kwamen we langs dit water, en zagen zwarte zwanen. Die vind ik altijd zo bijzonder. Op het bordje staat te lezen over de geschiedenis van deze kolk. Thuis wat meer gelezen natuurlijk. Na de foto's voeg ik wat links toe voor degene die dat ook leuk vindt.







































https://www.google.com/maps/place/Zwanenmeer+De+Kieftenkolk/@52.5250054,6.0320684,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x2059b750c6388e68!8m2!3d52.5250054!4d6.0320684


6 opmerkingen:

  1. Bijzonder die zwarte zwanen.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zwarte zwanen. Ik zie ze bijna nooit hier.. Eén keer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zwanen zijn mooi. Maar de hele omgeving komt mooi over door je foto’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!
    Idd heel bijzonder de zwarte zwanen. Er plopt direct een liedje bij mij op.
    Ik probeer nu te bedenken waar dit is bij jou in de buurt. Ik ga eens even op de linkjes klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi die zwarte zwanen, die zie je hier niet in de polder. Dat bankje is prachtig, de andere ook op die site. Ik vind bankjes belangrijk, kun je lekker je boterhammetjes op eten als je aan de wandel ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en interessant! Je laatste foto vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen