zaterdag 6 maart 2021

Bijna jarig

De titel zegt het al, ik ben bijna jarig. Morgen om precies te zijn. Naar aanleiding van een aantal foto's die ik op andere blogs voorbij zag komen in de afgelopen winterperiode, ben ik in de foto's die ik heb van vroeger, gedoken, en heb er een aantal gescand. We hebben een printer die ook kan scannen, zo handig. Ik ben geboren in de winter van 1963, eentje met veel sneeuw zoals je ziet. Er werd veel moeite gedaan om een pad voor de dokter open te houden, voor als de bevalling zich aankondigde. En de laatste foto is in het voorjaar, maar die vond ik gewoon leuk.
















13 opmerkingen:

  1. Jaa, daar is-ie weer, de winter van '63. Maar nu omdat jij geboren werd. Ik vind de foto met je moeder zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd! Wat een leuke foto's van jou! Handig hè, zo'n printer/scanner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Woonden je ouders in het kleine huisje, lijkt op een pipowagen? Wat knus!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles wat ik wilde zeggen of vragen is hiervoor al gebeurd. Maar toch: alvast gefeliciteerd. Ik wens je een hele fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je in je fotoalbum bent gedoken. Best wel spannend als je op het punt staat om te bevallen en het dan zo'n winter is. Mooi plekje woonden jullie.
    Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ben jij ook in een salonwagen geboren? De woningnood maakte inventief. Leuke foto's, vooral die met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Voorheen woonden daar seizoenarbeiders in op de boerderij van opa en oma, met hun gezin.

      Verwijderen
  7. Wat leuk die foto's! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd lieve Jeanette !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig! Ik ben ook vandaag jarig en ook van 1963. 07-03-1963. En datis steeds langer geleden. Gelukkig nog heel gezond en volop aan het werk.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel goede en gezonde jaren toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Natuurlijk wens ik jou hetzelfde!! Fijne avond nog.

      Verwijderen
  9. Dat was me een winter en toen werd jij geboren. Wat een lieve foto's, die laatste twee. Van harte, je bent op dit moment nog jarig. Kaart is onderweg maar zal wel te laat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer van mijn leeslijst verdwenen in Blogger. Gebeurt vaker. Hoe het kan is een raadsel. Dit berichtje daardoor helemaal gemist. Nu ga ik je verjaardag opschrijven. Dan gaat het in 2022 goed komen. Alsnog van harte gefeliciteerd!
    Wat een bijzondere foto's.

    BeantwoordenVerwijderen