zondag 14 maart 2021

Ved kysten

Ved kysten = Aan de kust. Zien jullie de stenen en schelpen, de eeuwig veranderende kleur van water en lucht? Mijn deken van de 4 bollen Twirls is af. En ik ben er blij mee. Wat begon als een project omdat iets anders niet lukte, is heel goed gelukt vind ik. En zo fijn om aan te werken in een tijd dat we niet naar Denemarken gingen (i.v.m. corona). Ik twijfel nog of ik hem gewoon neerleg, of misschien ga ophangen. Het is katoen, en dat geeft over het algemeen een wat zwaarder project, dus of dat kan en wil? Op de kleerhanger ging prima, zoals je ziet op de foto. We wachten het af....


























































































































Het garen dat ik gebruikte: https://hobbii.nl/cotton-kings-twirls, in de kleuren 15, 02, 19 en 11 (niet gesponserd). Ik haakte telkens van elke bol 1 toer, en dan steeds herhalen tot eentje op is, of dat je geen hele toer meer kunt haken. Ik had de bollen genummerd, zodat ik steeds dezelfde volgorde aanhield. Nr. 1 begon ik van binnenuit, en de rest vanaf de buitenkant, zodat de donkere kleuren onderaan kwamen. Praktisch tijdens het haken, maar ik vind dat ook het mooiste.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Jeanette. Geen vakantie naar Denemarken, maar Denemarken is hier toch mooi weergegeven in deze plaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden en doet me zeker aan de zee denken door kleur en golven.
    Lekker gebruiken denk ik zo. Dan waan je je in Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deken, zo haal je Denemarken toch in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken. De tweede foto vind ik geweldig, zee, strand en golven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze mooi Jeanette, die kleuren...echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ... heel mooi. Een stukje Denemarken aan een kleerhanger.
    Wat geeft het afwisselen van de bollen een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie deken! Het afwisselen van de bollen geeft zo'n mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen