donderdag 24 februari 2022

Fotoshoot

Afgelopen zaterdag was een nichtje (dochter van mijn broer) bij mij om foto's te maken voor mijn webwinkel. Ze is fotograaf, en bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. En zo snijdt het mes aan twee kanten, zij foto's voor haar te bouwen website, ik foto's voor in mijn webwinkel en instagram (en hier), Ik vind het altijd ongemakkelijk om op de foto te gaan, maar zo bezig zijnde ging het eigenlijk prima. Even reclame maken: hier vind je haar instagram, waar t.z.t. meer komt te staan van wat ze allemaal doet.

























11 opmerkingen:

  1. Leuke foto's maakte je nichtje en ik vind het erg leuk om jou in actie te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke win-win-situatie.
    Mooi om jouw zo aan net werk te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto’s. Heel leuk om je zo bezig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn die samenwerking met je nichtje.
    Creatief familiegebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heeft jouw nichtje goed gedaan. Ze heeft jou en je werk heel leuk in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je staat er leuk op, mooie foto's! Ik vind het wel jammer dat je mooie poster er scheef op lijkt te staan, dat geeft onbalans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuke foto's. En zo herkenbaar, om zelf liever niet op de foto te staan. Niet alleen de foto's van jou zijn erg geslaagd, ook de andere foto's zullen erg mooi staan in jouw webshop en op jouw IG.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's Jeanette!! Je staat er mooi op. Leuk om dat zo samen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen