zondag 20 februari 2022

Frida Kahlo in Drents museum

Afgelopen woensdag was ik met dochter naar Assen. We gingen naar de Frida Kahlo tentoonstelling in het Drents museum. En dat was MOOI. Ik weet niet of één van jullie er is geweest, maar het is echt de moeite waard. Wat een leven heeft die vrouw gehad, zoveel pijn en dan toch zeggen: ondanks dat ik altijd ziek ben, vind ik het leven heerlijk. Er was ook veel van haar kleding tentoongesteld, van haar schoenen ben ik vergeten een foto te maken. Dochter en ik verwonderden ons erover, hoe mooi bewaard gebleven dat allemaal was. De stijl sprak ons erg aan, wij zouden het iets minder kleurrijk toepassen weliswaar.














































6 opmerkingen:

  1. Ooooh wat zou ik daar graag naar toe willen. En het kan nog tot half april, zie ik. Dankjewel voor de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's heb je gemaakt van jullie bezoekje.
    Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het een mooie tentoonstelling. Wij zijn gisterochtend geweest en hebben genoten. Je maakte er een mooi verslag van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie ook geweest zijn. Nu ben ik benieuwd naar jouw verslag.

      Verwijderen
  4. Wij gaan in maart. Ik verheug me er echt op. Leuk om bij jou alvast te kunnen zien wat ik straks ga bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn, een bezoekje aan een mooi museum. Ziet er indrukwekkend uit.

    BeantwoordenVerwijderen