donderdag 10 februari 2022

Regen

Regende het bij jullie ook zoveel op zondag 7 februari? Hier had het al de hele ochtend (en nacht) geregend, hard, wat harder, ietsje zachter. Het leek rond een uur of 2 iets beter te worden. Dus stapten we in de auto om bij Heerderstrand te gaan wandelen. Daar aangekomen regende het keihard. Dan rijden we verder en als het droog is, gaan we daar waar we zijn, wandelen. Dat lukte niet echt. Na wat in de omgeving rondgereden te hebben, kwamen we in Hattem, en eindelijk was het droog. Hup, de auto op de parkeerplaats en een rondje dorp. Daarna koffie met lekkere hapjes Bij de jongens.









































7 opmerkingen:

  1. Het weer was bar, zondag. Maar die hapjes... wat ziet dat er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hattem, ik vond het stadje verrassend leuk, afgelopen zomer zijn we er geweest. En die hapjes... het water loopt mij in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel regen. Heerlijke hapjes, zien er erg goed en lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel regen. Maar je las al dat wij een droog momentje vonden voor een ommetje ;-)
    De hapjes zien er heerlijk uit!
    Is die "plattegrond" op een gevel te vinden? Of op de straat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij die jongens wil ik ook weleens zitten, lijken me leukerds. Ze hebben ook een leuke website, die jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de regen hadden jullie een mooi uitstapje. Het ziet er heerlijk uit wat jullie daar kregen. Hettem ik een prachtig stadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken Hattem niet, maar als ik de kaart van die Jongens zie, zou daar zomaar verandering kunnen komen. Bedankt voor de tip.
    Oja, hier was het ook bar en boos.

    BeantwoordenVerwijderen