zaterdag 26 februari 2022

Fastelavnsris

Ook dit jaar heb ik weer fastelavnsris neergezet. De carnaval-decoratie uit Denemarken. Deze keer op het nieuwe plankje in de keuken. De 'soft pebble' haakte ik met inspiratie van Laura, De haakzolder. Wat een superleuk idee vind ik dit. Ik heb er al meer gehaakt, die gaan jullie nog wel eens zien. Maar dit even tussendoor, terug naar de tak. Nog een beetje confetti erbij en de sfeer is compleet.
Vorig jaar versierde ik ook takken, dat kun je hier zien. Wat een verschil van weer hè!?!?











6 opmerkingen:

  1. Leuk die soft pebble! Trouwens, die takjes met veertjes ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, de soft pebble en de combinatie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige “ steen”. En dat takje erbij maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Deense carnavalsdecoratie! Zo leer ik steeds een beetje meer over dat mooie land.
    De soft pebble is erg leuk. Handig voor zulke decoraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke, subtiele decoratie! Meer decoratie dan de outfits van manlief en oudste hebben we hier niet in de huiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zo'n steen, iedere tak zal er mooi in staan. Oh, wat was het verleden jaar mooi met die sneeuw. Maar nu hoeft het niet meer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen