vrijdag 4 februari 2022

Van alles wat 45





















































































































eerste haaksel van 2022 - iets nieuws bedacht voor de maanden op instagram, ik zal ze hier ook steeds laten zien - grappig en creatief - wandelen 5 januari - ontluikend voorjaar - mooie weerspiegeling - nieuwe haaksteek uitproberen - blauwe druifjes kopen op Blue Monday - inpakpapier gestempeld - zon op 20 januari - verjaardag bij vriendin M - wandelen 26 januari - bloembollen voor 27 januari van mijn knutselvriendinnen - mooie weerspiegeling - eindelijk weer blauwe lucht , 28 januari - februari op instagram - woensdag 2 februari: eindelijk scheen de zon eens weer bijna de hele dag - ook de bloembollen op de keukenplank doen het goed


En ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op 27 januari - voor altijd veranderd ❤🍀

5 opmerkingen:

  1. Mooi dat alle foto's dezelfde rustige sfeer uitstralen. Mijn kleinzoon van zes vond de croissant maar raar. " Die eet je toch niet echt, hè oma?"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inpakpapier stempelen, dat ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw pakjes zijn altijd zo mooi, heb ik zelf laatst weer ondervonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie weer!
    Ik krijg altijd zo'n blij gevoel van bolletjes. Blauwe druifjes zijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De croissant is prachtig, heel apart !
    Inpakpapier stempelen, leuk is dat, ga het ook weer eens doen !

    BeantwoordenVerwijderen