vrijdag 18 februari 2022

Sjaal haken

Vriendin I vroeg of ik een sjaal voor haar wilde haken. Dezelfde als die ze ooit eens van mij op verjaardag had gekregen. Leuk verzoek natuurlijk, alleen wist ik niet of ik het patroon nog had. Ik bleek beter georganiseerd dan ik dacht. Er stond zelfs bijgeschreven, wanneer ik de sjaal had gegeven, maart 2014. Ze had al garen gekocht, lichtblauw, de vorige was grijs geweest, nu wilde ze even wat anders. Na even er weer inkomen, haakt het patroon lekker weg.












Ik heb even wat moeite gedaan om het patroon terug te vinden, En dat is gelukt. Hier vind je  het.                                                                                                                                              

7 opmerkingen:

  1. Mooi patroon. Goed van je dat het nog terug kon vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon. Je vriendin zal er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel georganiseerd aan je A4-tje te zien. Reuze handig zo.
    Wat een lieve sjaal in dit patroon en deze kleur! Jouw vriendin boft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ‘opdracht’, prachtig patroon ook !
    Groot compliment voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie wat bewaart, die heeft wat. Ik schrijf tegenwoordig alles in mijn handwerkdagboek. Zo'n fijn naslagwerk is het aan het worden.

    BeantwoordenVerwijderen