zaterdag 12 februari 2022

Moeder aarde

Op instagram kom je de mooiste dingen tegen, ook wel een beetje afhankelijk van wie en wat je volgt natuurlijk. Nu volg ik een heel aantal mensen die dingen zelf maken. En af en toe ga ik dan ook zelf aan de slag. Zo ook na het zien van een Sneeuwklokpopje en Moeder aarde. Ik probeer zoveel mogelijk zonder patroon te werken, zodat het 'mijn' popjes worden. Ik ben nog aan het bedenken hoe en waar ik het het beste neer kan zetten. Wel heeft man ondertussen een plankje gemaakt, de inspiratie hiervoor komt ook van instagram. Want het lijkt mij leuk om voor elk seizoen en feest iets te maken. In november maakte ik natuurlijk al een Sint maarten popje.






























9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt. En het plankje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeder Aarde, Sneeuwklokpopje, plankje, ieder voor zich al mooi. Het geheel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!
    Ik houd ervan als de seizoenen zichtbaar zijn in huis. Jouw plankje leent zich daar heel goed voor. Heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kunstwerkje en dat plankje is er zo mooi voor gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig, je popjes! Het door je man gemaakte plankje verdiend een mooiere naam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt en het plankje is er perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig! Erg mooi gemaakt, ook het plankje. Een heel mooie combinatie van het handwerk van jullie beide.

    BeantwoordenVerwijderen