maandag 13 april 2020

Eierdoppen

Na een aantal keren de eierdoppen te hebben afgewassen en bewaard, had ik er genoeg. Ondanks dat ze ook erg mooi stonden in de weckfles op het aanrecht, liggen ze nu toch in een schaal op tafel. De takken met de katjes poppetjes staan nu op het aanrecht. Dat geeft 's morgens zo'n mooi schaduwspel op de muur.
Iedereen een fijne 2e paasdag gewenst. Wat een andere Pasen hebben we dit jaar, hè!? Jammer dat we geen mensen voor de brunch kunnen/konden uitnodigen, dat vind ik altijd wel één van de leukste etentjes van het jaar.










































































De laatste foto is de schaal met eierdoppen, zoals die in de S-easons staat (Seasons 04 - april 2020). Hier vind je de website, hij staat vol met mooie plaatjes en recepten: https://www.seasons.nl/.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die eierschalen! Zou er nooit opgekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik ook jammer Jeanette. De sociale contacten begin ik hier echt wel te missen.
    Maar ondanks alles hadden fijne dagen met z'n vijven. Jullie ook hoop ik.... XxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker wel Alet, gisteren zaten we de hele dag buiten in het zonnetje. Vandaag is het een stuk frisser en vermaken we ons binnen.
      Maar dat de kinderen er niet kunnen zijn hè, dat is zo'n gemis....maar ook zij vermaken zich prima, en dat is dan ook wel weer groot geluk.

      Verwijderen
  3. Op IG zag ik je mooie schaal met eierdoppen al voorbij komen. Prachtig!
    Bijna iedere Pasen maak ik wel een "schikking" met eierdoppen. Het is zo eenvoudig, maar mooi materiaal voor een decoratie.
    Leuk dat schaduwspel op je keukenmuur.
    Wij missen de familiebezoekjes ook. Maar zoals jij ook al schrijft, als ieder gezin uit de familie zich op zijn eigen manier weer goed vermaakt, is dat ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig. Je maakt er toch weer iets moois van, ondanks de vreemde dagen nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan met die lege eierdoppen. Eenvoud overtreft alles!

    BeantwoordenVerwijderen