donderdag 2 april 2020

Online kopen

Er komen online mooie acties voorbij van (web)winkels die iets extra's doen in deze Corona-tijd. Zo ook W-olplein en Y-arn and colors. Zij doneren 10% van het verkoopbedrag aan het Rode kruis. Van het geld dat ik kreeg op mijn verjaardag wilde ik een aantal haaknaalden kopen uit een nieuwe serie. Zwart met zilver ❤❤❤❤. En ik ben er heel blij mee. Achterop de haaknaald zit een steekmarkeerder, super handig bedacht. Ik kocht ook nog een ster en een veertje. Kan ik nog eens afwisselen.

































Ook kocht ik diverse haakpatronen. Hier zijn ook diverse ontwerpers die de verdiensten (deels) doneren aan corona-gerelateerde doelen (zelf doneer ik 25% van het verkoopbedrag van elke order aan het Rode kruis in deze periode).

8 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie gebaren! En jij kocht mooie, handige verjaardagskado's.
    Wat fijn dat het internet bestaat in deze bijzondere tijd. En de bezorgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Jeanette!. Zowel de haaknaalden als de gebaren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie haaknaalden. Echt passend bij jou. Ik heb vandaag ook een bericht over op internet kopen. Het is in deze tijd echt handig. Maar ik kan toch niet wachten tot we weer gewoon naar een winkel kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cadeautjes. Veel plezier ermee!
    Mooi gebaar om een deel van de opbrengst aan een goed doel te doneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontstaan er toch mooie initiatieven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie haaknaalden en steekmarkeerders. Het lijken wel sieraden.
    Mooi gebaar om bij te dragen aan het RK.

    BeantwoordenVerwijderen