zaterdag 4 april 2020

Gezien bij de bushalte

Tijdens de dagelijkse wandeling ging ik een iets andere route terug naar huis. Volgens mij zag ik in mijn ooghoek al Fluitenkruid bloeien. En dat was ook zo. Toen ik later langs de bushalte kwam, zag ik een mooie reclameposter, die toepasselijk is voor deze corona-tijd. 
GELUKKIG KUN JE THUIS OOK VEEL BELEVEN
Ik hoop dat iedereen het nog vol kan houden. Gelukkig hebben we de meeste dagen mooi weer, en kun je naar buiten, al is het maar op een balkon of in de tuin. Of in de deuropening.




































11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen. Wat een gezellige foto's zo op de vroege ochtend. Ik denk dat veel kinderen op de stoep aan het krijten zijn deze dagen. Hier zit de muur van het huis al onder, ach een regenbuitje spoelt het wel weer weg.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gelukkig maakt het mooie weer veel goed Jeanette!
    Fijn weekend daar.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ook al mooie stoepkrijttekeningen. Geniet van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De drang om naar buiten te gaan, is erg sterk. Gelukkig kunnen we dat nog, en dat we dan wat afstand moeten houden, dat deert me niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig kunnen we nog een rondje wandelen. Mooie dingen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne foto's en van dat fluitenkruid word ik blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om zo te kunnen genieten, ondanks alles XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's van dichtbij huis.
    Mooie ontdekking de fluitenkruid.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd weer fijn om het fluitekruid te zien.

    BeantwoordenVerwijderen