vrijdag 24 april 2020

Samen komen we tot iets moois

Hoe leuk is het, als je zoon je vraagt om een kraamkadootje te maken voor vrienden. En dan zelf ook flink mee-ontwerpt-en-denkt. Iets met de naam moest het worden. Samen kwamen we tot de paardjes (uit mijn assortiment) en een tasje met de naam (altijd handig).
'Vroeger' toen de kinderen klein waren, maakte ik bijna al hun kleding zelf, op t-shirts na. Als ik zat te naaien, zaten de jongens er vaak bij en speelden met de restlapjes. Oudste zoon heeft toen zelf een keer een joggingpak ontworpen met restjes stof, en ik heb toen snel een schets gemaakt (hij was 5!). En het pak heb ik natuurlijk voor hem gemaakt. Gelukkig heb ik die schets altijd bewaard, het zit in mijn naaidoos. Dus kan ik jullie er nu een foto van laten zien.
 








































13 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi cadeau!!! Daar zullen de ontvangers zeker blij mee zijn. Ik vind het zelfbedachte pak van Niels ook geweldig. Wat goed dat je dat hebt bewaard! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een enig kraamcadeautje! Prachtig ontwerp van Niels, leuk dat je het ook gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kraamkado. En wat een creatieve zoon heb je.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeau!
    Wat leuk om het samen te bedenken.
    De creativiteit zat er bij je zoon al vroeg in. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Jeanette, die paardjes (ik zie er een Dalarna paardje in?) met zo’n naamtas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Marleen. Ik gebruikte bakblikken van I-kea als mal voor de paardjes.

      Verwijderen
  6. Ik vind het een (verdiende) eer hoor, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zoon meedacht en het resultaat is echt heel mooi en lief. Wat goed dat Niels al zo jong een een joggingpak ontwierp. Mooi dat die creativiteit ook in hun genen zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n schets van je zoon.
    Mooi kraamcadeautje hebben jullie er samen van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kraamcadeau! En wat leuk om dit samen met zoonlief samen te stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt zo leuk dit! En wat een briljant idee om een bakblik als mal te gebruiken. Kom er maar op! En je zoon, heeft hij zijn pak vol trots gedragen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij vond het helemaal geweldig. Heb alleen geen goede foto, jammer genoeg. In mijn hoofd zie ik hem wel met het pak aan, maar daar hebben jullie niks aan, haha.

      Verwijderen