zaterdag 11 april 2020

Verrassing in de brievenbus

Nu bijna iedereen thuis werkt, zie je allerlei andere vormen van contact tussen collega's ontstaan. Man kreeg twee keer een verrassing in de brievenbus. Een vrolijk pakketje met een vogelhuisje en paaseitjes, ipv de brunch die ze elk jaar met elkaar eten. En van de directie een bos tulpen, keurig in een brievenbusdoosje. Dat is toch zo'n grappig gezicht, waarvan ik vergeten ben een foto te maken :-) jammer genoeg.
En zelf kreeg ik ook een verrassing in de bus, paashazen om een slinger van te maken op onze wekelijkse knutselavond, maar dan elk in ons eigen huis. Heel leuk bedacht.



























































11 opmerkingen:

  1. Ja verrassingen in je brievenbus zijn fijn. Die haasjes... ik kreeg vorig jaar zo'n slinger van schoondochter, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alhoewel we via appjes de hemel in geprezen worden door onze werkgever (mijn collegas en ik werken in de schoonmaak en doen dat grotendeels bij een zorginstelling voor mensen met een beperking) blijft het verder stil. Zij trakteerden wel op taart voor de bewoners van de zorginstelling en alhoewel ik dat een mooi gebaar vind ,vind ik het jammer dat de waardering voor ons alleen bestaat uit een algemeen appje en niet uit een klein persoonlijk gebaar. En dat hoeft echt geen groots gedoe te zijn, maar gewoon iets waaruit blijkt dat we meer zijn dan personeel. Vooral omdat tijdens de kerst nog geroepen werd dat het voelde als een grote familie? Johmar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verrassingen in de brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, al die blijken van waardering en zorg voor elkaar. Ik werd vrijdagochtend verrast met een bos van 40 tulpen van mijn werkgever.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief en leuk, die post. Doet een mens goed hè

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zeg! Hoe krijg je tulpen in een brievenbuspakketje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk en attent dat er op deze manier toch aan jullie gedacht wordt!

    BeantwoordenVerwijderen