dinsdag 14 april 2020

Mollie makes

Kennen jullie het Engelse tijdschrift Mollie makes? Ik heb een tijdje een abonnement gehad, maar gebruikte het te weinig. Een aantal dingetjes heb ik er uit geknipt en bewaard, de rest is naar de kringloopwinkel gegaan, in de hoop dat een ander er meer plezier van zal hebben. Een paar heb ik nog als kadootje gebruikt. Op de 3e foto zie je 2 op elkaar genaaide pagina's. Daar zat een kadootje in van mijn kerstpakket dat ik kreeg als testhaakster voor Marjan van der Leer, ook een goed idee om mooie pagina's voor te gebruiken.

































http://www.molliemakes.com/

3 opmerkingen:

  1. Er is een tijdje een Nederlandse versie geweest! Ik kocht ze soms voor de leuk (alhoewel ze prijzig zijn) en heb er bijna nooit iets uit gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je de tijdschriften een tweede leven via de kringloopwinkel hebt gegund.
    Mooie pagina's kunnen ook voor andere doeleinden gebruikt worden idd. Je kunt er ook heel leuk cadeau-enveloppen van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk blad, en ik kreeg er laatst eentje van je. Leuke tip om een presentje op zo’n manier in te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen