zondag 26 april 2020

Kijken

Vorige week stond er een artikel in de krant over het zien van gezichten in allerlei voorwerpen. Ik heb het er al vaker over gehad. Maar Bertie is mijn gezichtjes-koningin. Zij laat heel vaak gezichten zien. Daarom stuurde ik het artikel naar haar en wijdde zij er vervolgens een blogbericht aan. Ze had het van meerdere toegezonden gekregen. Ik zag de afgelopen tijd, zittend in de tuin, nog 2 gezichten. Op een plank van het tuinhek, en een beetje een knorrig kijkende steen. Dat laatste kwam waarschijnlijk door zon en schaduw, en precies op het goede moment kijken.










































7 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei prachtig, Jeanette. Met de groeten van je gezichtjes-koninging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gezichten in jouw tuin!
    Het leuke is dat je na het lezen van zo'n artikel vaak nóg meer gaat zien ... Ik houd mijn ogen ook open om te zien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw gezichtjes zijn goed te zien. Ik vergeet er altijd op te letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gezichtjes vond je. Bij die tweede foto moest ik wel even heel goed zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn leuk! Het is ook echt de kunst van het kijken.

    BeantwoordenVerwijderen