dinsdag 10 mei 2022

Brunshuse sommerhusland

Zaterdag zijn we terug gekomen van een weekje Denemarken. We waren op het eiland Funen (Fyn), bij de plaats Brunshuse. We hadden een zomerhuis gehuurd, in een buurt waar er meer staan. En dat noemen ze dan vaak sommerhusland, zomerhuisjesbuurt. Deze waren redelijk nieuw, die van ons was gebouwd in 2019. We waren heel vroeg 's morgens vertrokken, en waren om 11 uur in Assens. Daar hebben we een museum bezocht en een rondje gelopen. Ook de haven is leuk daar, daar gebruikten we de (late) lunch. Om 16 uur de sleutel opgehaald en verder gegaan, gelukkig nog maar een kwartiertje. Echt een leuk huisje was het, een aanrader, gehuurd via N-ovasol (G52035).






















































8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huis. Ik snap je liefde voor dit land wel. Mij trekt het niet zo, wij gaan liever naar Frankrijk. Maar ik geniet wel erg van je verhalen en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een weekje Denemarken ... heerlijk!
    Ik ben gek op Denemarken. Erg leuk dat je foto's met ons deelt. Beetje meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een paar weken en dan gaan we ook naar Funen, Bogense. Leuk om alvast wat te zien, wij zijn nooit op Funen geweest, alleen maar erdoor heen gereden op weg naar Sjealland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit in Denemarken geweest maar wat je laat zien is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk. Een weekje Denemarken. Op Funen zijn we nog niet geweest. Ben benieuwd wat er allemaal te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Jeanette, ik wilde je mailen, maar zo kan het ook. Wat heerlijk dat jullie een week naar Denemarken zijn geweest. Onze eerste vakantie in Denemarken (1996) was op Funen. Ik kijk dus met veel plezier naar je foto's. Het bloggen staat momenteel op een heel laag pitje, hopelijk komt daar weer verandering in. We zitten nu in het eerste vakantiehuisje in Zweden, dus hier zal ik zeker weer veel foto's maken voor mijn blog. Ik wens je een fijne zondag en geniet nog na van jullie week in Denemarken. Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen