donderdag 26 mei 2022

Handwerkbeurs 2022

Na 2 jaar afwezigheid, was de handwerkbeurs weer teug in Zwolle. Heel fijn. Ik trakteerde vriendin P op een kaartje + koffie met iets lekkers. En we hadden een mooie dag met heel veel inspiratie. Het licht is erg lastig in de IJsselhallen vind ik, daarom maar heel weinig foto's gemaakt. Maar van wat ik kocht en kreeg, thuis daarom des te meer gemaakt. Van het geld van mijn verjaardag kocht ik een pakket om een 'fisherman-lamp'' te haken. Ik ga er geen lamp in doen, maar gewoon ophangen. Het lijkt mij leuk om eens zo'n project te maken. Van Antoinette kreeg ik haar nieuwste magazine. Met daarin mooie kroonluchters, lampenkappen en een etagère om te haken. Eenmaal thuis, begon ik met die laatstgenoemde. Met garen dat ik nog had liggen. En dat zorgde voor rekenwerk en uithalen meerdere keren, want natuurlijk had dat niet dezelfde stekenverhouding als het gebruikte materiaal in het boek. Maar het eindresultaat is naar mijn zin geworden, en dat is wat telt. De mooie onderzetter van viltkralen kreeg ik van vriendin P als bedankje voor de fijne dag.


















































 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie beker staat er op de prachtige onderzetter ! Souvenir ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die kocht ik op Terschelling in onze zomervakantie 2020. Ik heb ook eentje met de Brandaris, zal ik wel eens laten zien.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dag had je. En dat boekje over kroonluchters lijkt me enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zo'n dagje samen!
    Je nam mooie dingen mee. Thuis heerlijk mee aan de slag.
    De etagère is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat er weer handwerkbeurzen zijn! Knit & Knot, bij mij "om de hoek" valt dit jaar helaas bij ons middenin de vakantie. Leuk om te zien wat je allemaal hebt gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen