zaterdag 28 mei 2022

Tuin

Onze vrienden die achter ons wonen, zijn hun tuin aan het veranderen. Daarom moesten de bloemen van de Alliums worden afgeknipt (want de bollen moesten eruit). Er werden hier ook een paar gebracht voor op de vaas. Dat deed mij nog maar weer eens een paar foto's van onze tuin maken. Ik ben nog steeds blij met het ontwerp dat ik (bijna) 17 jaar geleden maakte. Maar ook wij zullen er wel aan moeten geloven, vervangen van het hout, want er komen slechte plekken in. Maar dan komt het, hè, laat je dit ontwerp intact, of ga je voor iets anders? Ik hoop dat we nog even de tijd hebben.... Op de laatste foto kun je duidelijk zien, dat het rood weer opnieuw geverfd wordt.




































6 opmerkingen:

  1. Grappig, wij hebben ook rood. En ook hier moet zo langzamerhand weer geschilderd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooi tuinontwerp! En dat rood... geweldig, ik hou van rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig de Alliums op de vaas!
    Mooie tuin hebben jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen! Hier in de buurt staan ze ook heel mooi op een van de rotondes.
    Altijd zo lastig, het inrichten van een tuin. Jullie huidige ontwerp is nog steeds leuk!

    BeantwoordenVerwijderen