woensdag 18 mei 2022

Sønderby klint

Woensdag 4 mei maakten we 's morgens weer een wandeling vanaf het huisje naar het water daar in de buurt. Man vond een paar mooie oesterschelpen, en ik zocht er nog een aantal bij. Altijd leuk om te gebruiken bij het tafeldekken ofzo. Na de lunch reden we naar Sønderby klint. We hadden al een aantal malen de hoge kliffen gezien. En nu was het tijd om die eens van dichtbij te gaan bekijken. Prachtig. Wij kunnen ons uren op zo'n strand vermaken met zoeken naar mooie stenen en versteende zee-egels.














































3 opmerkingen:

  1. Prachtig Jeanette! Ik verveel me ook nooit op het strand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij vindt ze altijd hè, hartjes stenen,zo leuk. Ik nooit, kijk verkeerd denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te struinen langs het water.
    Je hebt ook weer mooie hartjes gespot. Als ik er ergens eentje zie, moet ik altijd aan jou denken.

    BeantwoordenVerwijderen