maandag 30 mei 2022

Svinkløv Badehotel

Dit hotel is in 2016 afgebrand, maar gelukkig weer herbouwd. Wij hebben er een aantal keer gewandeld en een ijsje gekocht bij de leuke kiosk, maar het hotel zelf niet bezocht. Reserveren moet namelijk zeer lang van tevoren. Het staat op een prachtige plek aan de kust. Vandaag laat ik jullie een aantal foto's zien van de herbouw, uit dit artikel, en een paar foto's die ik daar maakte in 2007. Het artikel is trouwens zeer de moeite waard om te lezen.







































3 opmerkingen:

  1. Fantastisch, al dat wit en natuurlijke houtkleur! Dit is mijn ideaal, maar dan moet ik nog heel veel opruimen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie plek. Heerlijk licht en wit, mijn ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al scrollend kwam ik je ,,verhaaltje,,over stenen tegen.
    o
    Ook stenen met gaatjes.Wij zijn jaren in dat heerlijke Denemarken met vakantie geweest en alle gaatjesstenen heb ik tot kettingen geregen en overal opgehangen.Echt hip.

    BeantwoordenVerwijderen