zondag 8 december 2019

Kerst in Tisvildeleje (DK)

Vandaag de eerste van de 3 kersthuizen die ik elk jaar laat zien. Styliste Sidsel Zachariassen woont in Tisvildeleje in Denemarken, in een mooi huis vlakbij het strand (ik heb het met eigen ogen gezien in 2015, toen we haar winkel aan huis bezochten). Deze mooie kerstfoto's van haar huis wil ik jullie niet onthouden, via de link onder de plaatjes vind je nog meer.






















































































https://boligmagasinet.dk/jul/stylistens-smukke-julehjem
https://zachariassenindretning.dk/

8 opmerkingen:

  1. Leuk, binnen kijken! En precies jouw kleuren met een beetje blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om te watertanden! Wat vind ik die eenvoudige kransen op de tweede foto mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel mooi en sfeervol. Dat kunnen ze in Scandinavië!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooi. Heerlijk om even lekker naar te kijken in deze donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben altijd zo blij met die linken van jou, die zet ik bij mijn favorieten. Lekker ideeën op doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Marthy, fijn om te horen, ik vind dat zelf ook altijd leuk. En het ernaar zoeken is ook leuk werk, je klikt van de ene website naar de andere.

      Verwijderen