woensdag 4 december 2019

Leiden

Afgelopen vrijdag was ik naar Leiden met een vriendin. Gewapend met een lijstje van te bezoeken adressen stapten we om 9.20 uur in de trein. Eerst koffie en chocolademelk bij C-hocolate company, let even speciaal op de toiletdeur. En daarna op pad. Wat een leuke stad, ik was er een jaar of 20 geleden voor het laatst. We hebben ons prima vermaakt. Een aantal mensen ontmoet, gezien en gesproken die we ´kenden´ van instagram, dat is ook zo leuk. Lunchen deden we bij V-inteage op aanraden van één van deze dames. En dat was een heel goed advies. Mijn foto doet aan de salade geen recht, het was echt heerlijk. Ook gingen we langs bij bloemenwinkel F-aas est.2016. op aanraden, de kerst moest zo mooi zijn, maar deze winkel was aan ons niet besteed. Wat een overdadigheid. Verder vond ik de grachten zo mooi, en hadden we ook heel erg geluk met het weer. De foto van het binnenplaatsje met de geniet-poster is bij N-aturals by next door. Van de winkel J-ut en juul lifestyle voor kids heb ik geen foto, maar is wel een aanrader (ik had het te druk met kennismaken met Stephanie, een blogster die ik al lang volg). Ook van P-luum - lekkers en leuks helaas geen foto, wel gaan als je in Leiden bent. Toen de lampjes aangingen, liepen wij weer terug naar het station.






































































































































4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stad. Ik sla de adresjes op voor het geval ik ook eens naar Leiden ga.
    Supermooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken Leiden helemaal niet, maar je foto's laten een prachtige stad zien. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen