vrijdag 20 december 2019

Laat de winter maar komen

De winter begint op 22 december dit jaar. En mijn handschoenen liggen klaar. Ik haakte ze al in oktober, naar het patroon van Mabel van crochetaddict.nl. Je kunt ze maar klaar hebben liggen toch?!?! Ze zijn gehaakt met 1 bol Julia garen van z-eeman textielsupers. Ik maakte ook nog een paar om kado te geven. En meerdere paren voor vriendinnen.































Hier vind je het patroon voor de handschoenen. Veel haakplezier. (en stiekem heb ik die van mij al een keer aan gehad hoor) Vinden jullie ze niet fotogeniek....haha.

5 opmerkingen:

  1. Alleen al voor decoratie zijn ze mooi 😀. Maar ze zien er heerlijk warm uit, laat de winter maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Dit patroontjes ga ik bewaren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel fotogeniek! Prachtige plaatjes.
    En heerlijk warm. Dank je wel ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wanten. Daar ga je veel plezier van hebben, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen