dinsdag 31 december 2019

Oudjaarsdag

En zo is het weer oudejaarsdag geworden. Ik wens iedereen een goed uiteinde van het oude jaar en een prachtig begin van het nieuwe. En maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie te bedanken voor weer een heel fijn blogjaar. Dank je wel voor de reacties, de blogvriendschappen, online en offline, de post, gewoon alles.








































Op de site Year of Colour kun je de kleuren van je instagram foto's van het afgelpen jaar zien. Dit zijn mijn kleuren van 2019. Veel neutrale kleuren zoals je ziet, wit gebruik ik ook veel maar dat zie je niet, jammer genoeg.... En blauwen, van de zee en de lucht, twee lievelings-onderwerpen om foto's van te maken.

https://yearofcolour.com/

4 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie! Mooie kleuren trouwens. Ik heb geen Instagram, maar ik vind het nu bijna jammer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijstje erom en je hebt een mooie decoratie.
    Fijne oudejaarsavond gewenst Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat we maar weer een mooi blogjaar hebben en oh wat zijn je kleuren mooi. Vooral dat grote rondje, dat blauwgrijs, is wel mijn kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een dank je wel ... voor al die mooie foto's die je met ons deelde. Leuk om mee te genieten.
    Op naar een mooi nieuw jaar!
    Lieve groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen