zaterdag 14 december 2019

Van alles wat 17










































































































































































































































































































































































leuke streepjescode (bij haar zag ik daar een vervolgserie van) - 1e keer van mijn leven pompoensoep gemaakt, even een foto voor de vriendin uit wiens tuin de pompoen komt -  straatkunst in de maak - terwijl de slootkanten gemaaid worden, zijn de meeuwen er 'als de kippen bij' om te zien of er nog iets te halen valt - sinterklaaskadootjes maken - tijdens het lopen - wachten tot de aardappels koken.... - werk in uitvoering - ik word altijd blij als ik bij Søstrene Grene kom - vuurwerk in de lucht 8 november - zonnige zondag - winterse kussens - kerstkaarten voorbereiden - 20 november in Zwolle, 11.04 uur - lol aan tafel, wat staat er toch op die ketchupfles? aan de kinderen geappt later, met deze link erbij - 21 november in Denemarken, 15.03 uur, foto van zeemanzoon, beperkt zicht bij Storebæltsbroen - eersterang bij de sinterklaas-intocht in onze wijk - speculaas-appeltaart met amandelspijs - sinterklaas in huis - tijdens het lopen heb ik soms de 'hele weg nodig' - mijn sinterklaaskado, gekregen van een vriendin

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk, die streepjescodes. Maar ik heb er nog niet een gevonden. Je kussens vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo’n serie ‘losse’ foto’s met elk een verhaal of herinnering.
    De streepjescode is mooi 😁😁. Dankjewel voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. Leuk om ons zo een kijkje in je leven te laten zien.
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die adventskalender, prachtig! Fijne plaatjes Jeanette!
    De mannen in huis zijn geen fan van eten waar pompoen in verwerkt is. Maar de afgelopen zes weken waren twee verbouwers kind aan huis en fan van mijn pompoensoep, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige plaatjes. Mooi zo'n serie met van alles wat! Ik geniet mee ... :-)
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotoserie! Mij valt ook de adventskalender op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie. De streepjescode kende ik nog niet. Gelijk even bij Pluk vandaag gekeken en ga nu zeker beter opletten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo met al die foto's een blik te werpen op alle belevenissen van de laatste tijd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zeemanszoon heeft veel gevoel voor fotografie, misschien heb ik dit al meer gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen