zaterdag 2 mei 2020

Pip bag

Er is vaak zoveel om te laten zien hier, dat ik nog steeds achterloop op dit moment. Net voor de paasdagen kwam ik op I-nstagram bij Laura gehaakte pittenzakjes tegen. Een leuk snel haakwerkje voor tussendoor. Een zak gedroogde witte bonen meegenomen bij de winkel en haken maar. Ze zijn leuk voor allerlei spelletjes, zoals jongleren, tellen, sorteren, werpen in een pan of bak voor punten, of boter, kaas & eieren. Ik naaide er een opbergzak bij en nu ligt het klaar om eens iemand blij mee te maken. Zelf werd ik blij van het bedenken hoe de foto's te maken. Omdat het Pasen was, was een eierdoos natuurlijk super leuk. En een bus van jodenkoeken is ook een manier om ze op te bergen. Maar uiteindelijk gingen ze in een stoffen zak. En op die stoffen zak naaide ik op de achterkant het speelveld voor boter, kaas & eieren. Alles in 1x bij de hand.








14 opmerkingen:

  1. Nooit van gehoord en plots zie ik ze 2x achter elkaar. Erg leuk en de zak erbij is helemaal geweldig. Spelen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, zijn ze. ze staan ook nog op mij to do lijstje!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Jeanette. Mooie opbergzak heb je erbij gemaakt. De kleuren vind ik ook helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk! Heb al verschillende voorbij zien komen.
    Jouw kleuren zijn er mooi. En wat een sfeervolle foto's heb je gemaakt!
    Bij mij staan ze ook nog op het wensenlijstje. Eerst nog mijn Moederdag-cadeautjes afmaken. Wie weet daarna ...
    Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantasie heb je toch. Een leuk spel in een mooi zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! En ik heb meteen zin om ook zoiets te maken voor onze kleinzoon...
    Je hebt het prachtig gemaakt, zò leuk ook met dat zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn ze hè! Hier wordt er ook zooooveel mee gespeeld! En ik haak wel hoor ;-) Het zakje vind ik een leuk idee om te onthouden, mooi en handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supergave set heb je ervan gemaakt. De pip bags zijn van zichzelf al leuk, met het mooie opbergzakje erbij echt helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om de pip bags in een speciale zak te bewaren. Ik ga er ook een paar haken met een leuke opbergzak.

    BeantwoordenVerwijderen