woensdag 6 mei 2020

Verzoeknummer

Marthy vroeg, of ik een foto wilde maken van alle leuke dieren bij elkaar. Welke ze allemaal bedoelt, dat weet ik natuurlijk niet helemaal precies. Dus ik heb maar wat foto's gemaakt. Eerst op zolder op een lichte plek, en daarna waar ze normaal hun dagen doorbrengen. Zo bij elkaar vind ik ze ook erg leuk, het kleurenpalet spreekt mij erg aan. Dank je wel voor dit verzoeknummer, ik had een gezellig kwartiertje met al deze knuffels. Toen ik toch boven was, maakte ik ook nog weer wat foto's van mijn werkkamer, die zien jullie de volgende keer.






15 opmerkingen:

  1. Geweldig, de hele familie bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes! Gezellige familie zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk zo naast elkaar. Vooral de muis vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dieren waren op reis in eigen huis. Leuk voor ons, want ze zijn allemaal schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige foto's!
    Fotograferen op zich is alleen al leuk hè? Ik zie zo voor me hoe jij je huis doorging met knuffels en fototoestel in de hand ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar ik ging niet zo ver hoor Ilse. Op de overloop op zolder is het heel licht door het grote dakraam. Alleen zie je dan de wolken in de foto van Kinderen der Zee. Maar dat is dan maar zo, ik ben ook geen vakfotograaf, en dat wil ik ook niet worden. Op gevoel werkt voor mij het beste.

      Verwijderen
  6. Oh, wat super leuk, al die dieren bij elkaar. Je hebt een prachtige verzameling waar je trots op mag zijn. Zulk mooi handwerk. Ik hou van die afbeelding die je daar hebt hangen, 'Kinderen der Zee' van Israëls. Ik loop met het idee om ook een afbeelding in het nieuwe appartement te hangen van een schilderij van het strandleven. Ik weet precies welke, al jarenlang mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben heel benieuwd wat jouw favoriet is. Ik heb nog een favoriet, ook strand, Morgenrit langs het strand van Anton Mauve.

      Verwijderen
  7. Leuk verzoek van Marthy. Mooi stel knuffels samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een knuffelparadijs, wat zijn ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg spontaan een gevoel van hygge, zo alle diertjes gemoedelijk op een rij. Allemaal even schattig maar mijn favoriet is denk ik het "platte" vosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellig stel zo bij elkaar, een mooi plaatje! En dat ze allemaal in dezelfde kleur zijn maakt het een fraai geheel.

    BeantwoordenVerwijderen