zaterdag 16 mei 2020

Zomerhuis op Gotland

Van dit zomerhuis word ikzelf heel blij, en ik denk een heleboel lezeressen met mij (lezers vast en zeker ook, maar die ken ik niet zo goed). Denk je eens in, 's morgens met een koffie op de stenen trap, een lunch in de bus midden in het weiland, een diner onder de appelboom, het is allemaal mogelijk hier. Wat mij direct opviel, waren de kleine vaasjes en flessen overal: met een paar bloemen een groots resultaat. En de veilingkrat uit .... Nederland. Kijk zelf maar eens. En ook even naar de site gaan, daar vind je nog meer foto's.






















10 opmerkingen:

  1. Heerlijk daar! Ja, die kleine glazen flesjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dol op kleine glazen vaasjes, mooi met de lichtval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een droomhuis, zo licht en landelijk. Ja ik word hier inderdaad blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plekje! En wat een heerlijk huis, zo lekker licht, gezellig en inderdaad die glazen flesje met veldbloemen zijn prachtig.

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is te erg Jeanette, zo heerlijk en mooi, ik krijg er veel heimwee van.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat doe je me aan? Ik houd van Gotland meer dan enig andere plek die ik ken. Overal op Gotland staan dit soort huizen. Tel daarbij op de prachtige natuur met overal de zee dichtbij....en je waant je in het paradijs! Heimwee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalig huis! En die flesjes zijn zo leuk, ga ik ook weer eens vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zou ik zo kunnen wonen. Helemaal mijn smaak!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit hier even te zuchten, zal heimwee zijn. Eigenlijk hadden we nu in Zweden moeten zitten, maar helaas door Corona is het niet doorgegaan. Fijn om toch even weg te kunnen dromen met deze foto's.

    BeantwoordenVerwijderen