dinsdag 12 mei 2020

Zandkleur

De winterkussens moesten plaats maken voor zomerkussens, vond ik een paar weken geleden. Maar had ik die wel? Vorig jaar heb ik een wit kussen gebreid. En nu heb ik een beige kussen gehaakt, in vasten met 2 draden. Ik gebruikte wol en katoen van bijna dezelfde kleur. Beiden erg dun garen, maar samen kon ik haaknaald 3,5 mm gebruiken. Dat is nog steeds niet heel dik, maar het schoot toch best op. En met nog een linnen kussenhoes erbij is het een set zomerkussens geworden.


































7 opmerkingen:

  1. Wat liggen ze in een mooie stoel! Dat is vast een oudje. En gezellig hoor, zo’n stapeltje eigengemaakte kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die lichte kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da is een leuk kussen geworden. Mooi al die ecrutintjes van allerlei verschillende materialen en texturen bij elkaar!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze kleuren bij elkaar. Lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen