maandag 21 augustus 2023

Dag 15 - Aarhus igen, vi har ikke fået nok i går

Vandaag wederom naar Aarhus, we hebben er nog geen genoeg van. We parkeren naast de Botanische tuin. En lopen daar rond en kijken in de prachtige kas. Eenmaal weer buiten, zetten we voor onszelf een route uit op de plattegrond en zien heel veel moois. Om 14 uur moeten we voor de regen toch naar binnen vluchten, dat doen we bij E-spresso house. Daar delen we een wrap gevuld met sla en kip en een (zalige) frambozenmuffin. Als het weer opklaart, vervolgen we onze route. Ik kijk even binnen bij Royal Copenhagen, dol als ik ben op servies. We eten bij Café Fika in de hyggelige Jægergårdsgade, geen foto's, maar echt een aanrader. Wij namen elk een salade die je helemaal zelf samenstelt. Uiteindelijk komen we weer terug bij de auto en rijden naar de camping. Daar maken we een lange strandwandeling op onze laatste avond hier.






















































6 opmerkingen:

  1. Prachtig de botanische tuin! En Royal Copenhagen... uren zou ik er kunnen doorbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat juli zoveel regen gaf. Maar jullie hebben toch genoten kan ik zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto’s. Ik zit echt te genieten van mooi Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wel dat jullie nog een dag gingen. Nu weer heel andere dingen gezien en gedaan.
    Mooi al dat servies. Ik zie veel blauw (m'n favoriet ;-))
    En weer een hartjes-steen. Je hebt er oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vlinder met doorzichtige vleugels, fascinerend!

    BeantwoordenVerwijderen