maandag 7 augustus 2023

Zomer 2023 - Vi tager på ferie til Danmark

Maandagavond 17 juli, om 19.00 uur, stapten we in de auto. Na een bezoekje aan de herinneringsboom, op weg naar Kopenhagen, Denemarken. De reis verliep best voorspoedig, op een omleiding bij Meppen en een wolkbreuk bij Bremen na. Om 04.00 uur waren we op Sjælland, en hebben de auto op een p-plek gezet en zijn gaan slapen. Die 2 uurtjes deden wonderen. En om 07.15 uur waren we op de plek van bestemming, camping Tangloppen in Ishøj. Eerst hebben we ontbeten op het strand, de receptie was nog niet geopend. Om half 9 hadden we een plek en konden we de tent opzetten. 's Middags liepen we een rondje om museum Arken en bekeken de buitenkunst. Tenminste de dingen die we nog niet eerder hadden gezien. Na een ijsje bij Ka'nalu boodschappen gedaan en vroeg naar bed. We zijn hier een week gebleven. Heerlijk om er weer te zijn. Ideale camping dicht bij Kopenhagen, trein op loopafstand, en heel veel andere mooie plekken op rijafstand.























4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige muurschilderingen: de vleugels en het 'gras'! Ik ga weer meegenieten van de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reis met je mee, ik ben benieuwd wat je weer laat zien van het mooie Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dat we verknocht zijn aan Frankrijk. Anders zou Denemarken denk ik een vakantie waard zijn. Gelukkig kan ik lekker met jullie meereizen.

    BeantwoordenVerwijderen