dinsdag 29 augustus 2023

De wilde deerne

Na alle vakantiefoto's, nu weer plaatjes uit Zwolle. Dank je wel trouwens voor alle lieve en leuke reacties op onze vakantie. Ik reageer niet altijd terug, soms ook wel, maar alles wordt gelezen en gewaardeerd. Het maakt het bloggen zo waardevol.
Op een middag dat ik even in de stad moest zijn, kwam ik langs de Peperbus. In de tuin van de kerk staat het beeld van De wilde deerne. Bij toeval zag ik het dus, ik was al vaker van plan het te gaan bekijken.































Cecilia gebouw, zou het hiermee te maken kunnen hebben?

5 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal over dat meisje, ik heb het met verbazing gelezen. Het is een prachtig beeld, vrij recent dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een interessant verhaal van dat meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verhaal zeg. Mooi dat het meisje weer naar haar eigen familie terug kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, dat verhaal over dat wolfsmeisje, daar zou je zo een boek over kunnen schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een verdrietig verhaal over het meisje. Mooi dat er een beeld gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen