vrijdag 25 augustus 2023

Dag 19 - Nu kører vi hjem igen

Omdat de voorspellingen voor zondag weer regen waren - wat is dat met die zondagen, de 1e zondag (6 augustus dus) thuis, bracht ook grote hoeveelheden water - en de tent zaterdagmorgen helemaal droog was, besloten we in te pakken. Na een bezoek aan Christiansfeld reden we naar huis. Veel oponthoud in de vorm van langzaam rijden het eerste deel in Duitsland tot aan Hamburg. En later op de avond enorm veel en lang regen bij Bremen en verder. Maar we beseffen ons heel goed, dat alle vervelende ongelukken en ongemakken die we onderweg ook zien, veel erger is en iedereen kan overkomen, ook ons, en zijn dankbaar dat we weer veilig thuis zijn gekomen. Onderweg om ruim half 10 's avonds nog even bij mijn moeder langsgegaan. Vond ze leuk en een fijne verrassing. Na een uurtje stappen we weer in de auto en zijn om 23.40 uur weer thuis.






























*Vi ses, tak for denne gang Danmark. = Tot ziens, dank je wel voor deze keer Denemarken.

7 opmerkingen:

  1. Weer op huis aan! Het was leuk om met jullie mee te genieten van mooi Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die blauwe beker! Had je die al, of daar gekocht? Ik stel me voor dat er in Denemarken veel mooi blauw te koop is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die heb ik al een jaar of 10. Blijft een favoriet. Er is inderdaad veel mooi servies te koop, een groot deel daarvan is met blauw, zoals bij Royal Copenhagen. Kijk maar eens op hun website Mieke, dan word je best een beetje hebberig denk ik ;-)

      Verwijderen
  3. Weer veilig thuis is het belangrijkste. Mooie vakantie hebben jullie weer gehad. En lekker veel foto's, dat vind ik ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om nog even bij je moeder aan te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan alles komt een einde ... ook aan deze vakantie. Aan de foto's te zien en jouw verhalen te lezen wat het een goede vakantie. Zo leuk om mee te mogen genieten. Dankjewel daarvoor. Een aantal dingen ga ik nog teruglezen en -kijken. Er kwam zo veel moois voorbij.
    Wat lief dat jullie onderweg je moeder bezochten en dat zij het ook zo waardeerde.
    Op vakantie gaan is fijn, maar weer veilig thuiskomen ook ... en weer heel veel herinneringen rijker!

    BeantwoordenVerwijderen