woensdag 9 augustus 2023

Dag 3 - En meget speciel dag

Donderdag hadden we een hele speciale dag. Vrienden van mij van Deense les, een echtpaar dat beide de lessen volgt, waren op vakantie in Dragør. Zij doen aan huizenruil. En we hadden afgesproken om bij ze te gaan koffiedrinken. Maar dat was niet genoeg, we moesten ook blijven lunchen en ze wilden ons daarna een grote, mooie genbrug - kringloopwinkel - laten zien. Van daaruit liepen we naar de oude dorpskern en deden een fijn rondje. We dronken koffie bij een leuke bakker. En weer bij hen thuis aangekomen, was het de bedoeling dat we mee bleven eten. Ik ben met K op de fiets naar de supermarkt gegaan en hij en ik hebben verse groente gehaald voor een heerlijke macaronischotel. We appten elkaar 's avonds dat het een dag was om niet te vergeten, en die waarschijnlijk niet weer voor zal komen.





























* foto 2: Toen M postzegels bij de kaarten vroeg, kreeg ze de mogelijkheid om enveloppen met voldoende porto naar NL erop, te kopen. Dat vond ze leuk en heeft dat dus gedaan. Ik heb dit nog nooit zo gezien.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig, zulke vrienden! Die enveloppen zullen bij postzegelverzamelaars in trek zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dag was dat. Ik zit gewoon mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en dat van die kaarten met enveloppen en postzegels vind ik heel bijzonder en ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Jeanette, en helemaal dat jullie er een hele dag van hebben gemaakt. Zo'n envelop vol met zegels is voor de ontvanger ook wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen