zondag 16 augustus 2020

Afleiding

In januari had ik het over afleiding die ik nodig had in de vorm van blogs lezen. Ik vond ook nog op een andere manier afleiding. Door een flinke stapel post te maken voor verjaardagen. Ik haakte slingertjes, nog meer slingertjes, zocht er een tijdschrift bij, en dan mooi inpakken. Daar word ik blij van. En van zo'n stapel ook. Ik hoop dat de ontvangers ook blij werden (dat werden ze, ik kreeg lieve reacties). 2020 is/was mijn jaar van kadootjes voor bloglezers. Daar had ik zin in. Mijn tijdschriften-voorraad is opgeruimd, ik heb er verschillende organisaties en lezeressen blij mee kunnen maken. En vooral in de maanden maart, april en mei was dat extra welkom bij de jarigen, door corona kon je geen visite ontvangen, alleen post. 
Volgend jaar worden het dus weer alleen kaartjes, ik waarschuw maar alvast....































8 opmerkingen:

  1. Super leuk, zo'n post.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze augustusjarige was er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En in april maakte je mij heel blij. Natuurlijk hangt het slingertje er nog en word ik er nog steeds blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De slinger hangt hier in de hal en de Flow bewaar ik want die "past" goed bij mij. Dat heb je goed gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een stapel feestjes post. Wat leuk en lief in deze periode waar feestjes niet vanzelfsprekend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen