donderdag 13 augustus 2020

Dag 14: Wandelen en winkelen

Vanmorgen maakten wij een wandeling in de buurt van de camping. Want 's middags zou ik een paar uurtjes naar West-Terschelling met mijn vriendin, die in de zomer een paar maand op camping De Kooi werkt. En dat was natuurlijk heel gezellig om te kunnen doen. We hadden elkaar wel gezien, bij de afwas of zo, of we kwamen elkaar tegen op het strand, maar even weg is ook heel leuk. En weer eens wat anders dan de knutselavond waarop we elkaar altijd zien.












Deze foto maakte mijn vriendin toen ze mij ophaalde, ze vond de beker/broek combinatie zo leuk!





4 opmerkingen:

  1. Dit keer vind ik vooral de foto's waar jij op staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De streepjes staan je goed. Leuke foto's!
    Wat vliegen twee weken snel om.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo samen op pad!
    En je vriendin heeft helemaal gelijk ... mooie combinatie. Leuke foto van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er toch altijd veel te zien in de natuur. Leuke combinatie heb je aan, je vriendin maakte een mooie foto van je.

    BeantwoordenVerwijderen