woensdag 12 augustus 2020

Dag 13: Groene Strand

Vandaag gaan we naar het Groene strand. Maar eerst langs de Passantenhaven in West-Terschelling voor de Getijdenwijzer. We hadden het al vaker gezien, maar nu wilden we weten hoe het werkt. En het is ook nog een mooi foto-object. De donkere wolken op de eerste foto's lieten gelukkig maar een paar druppels los, en schuilend onder een boom maakte ik de eerste foto's. Daarna naar het Groene strand. Het was vloed, dus maar een klein strookje. Het is echt verbazingwekkend hoe snel het water zich ook weer terugtrekt. Er waren veel kite-surfers, want het waaide echt behoorlijk hard. En de meeuwen zaten al te wachten tot het water zich terug trok. Daarna het Seinpaalduin opgeklommen. En heel veel foto's gemaakt. Door het bos terug naar de camping gefietst. Wat ook weer een heerlijke dag.





















 





 










































6 opmerkingen:

  1. Het wordt afgezaagd , maar wat zijn de foto's mooi. En wat geniet ik met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hetzelfde, ik geniet van je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vakantie Jeanette. Dit eiland was een goed alternatief voor Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, doet mij soms zo aan Denemarken denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik precies zo Antoinette, daarom is dit ook een heel goed alternatief voor ons. Toen we een paar jaar geleden in Zeeland waren, Veere, Domburg en omgeving, had ik dat ook. Ik had eens een boek gelezen over vikingen, en die gingen aan land in Zeeland op die plek en stichtten daar een nederzetting. Zou dat het zijn????

      Verwijderen
  5. Wat is ons land toch mooi en wat heb jij het weer prachtig vastgelegd. Zo mooi!
    Ik lees wat hier boven staat over Denemarken. Dat heb ik inderdaad ook al bij veel foto's gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen