maandag 24 augustus 2020

Villa Kalkoven

Wij waren door mijn broer en schoonzus uitgenodigd om te gaan eten bij Villa Kalkoven in Meppel. Zij hadden daarover gehoord van vrienden van hen. We hadden afgesproken op 7 augustus, en toen bleek het 30+ graden te zijn. Maar ze hebben een heerlijke tuin met enorme bomen, we hebben er de hele avond gezeten. En het eten, petje af voor de kok. Mijn Rode Mul filet was heerlijk, de andere drie hadden saté van kippendij, en die was ook voortreffelijk zeiden ze. Ook de desserts waren heerlijk, van de 6 verschillende, gebruikten wij er drie: aardbeien tiramisu, huisgemaakte cheesecake (2x) en de koffie compleet. Wat een heerlijke avond uit.












































10 opmerkingen:

  1. Dat was genieten. Dat je zo lang buiten kunt zitten hè..
    Ik mis het nu al

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk en vooral ook gezellig uit.
    Fijn als je zo lang buiten kan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plek. Fijn dat het eten goed was, dat is toch altijd even afwachten op een onbekende plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een bijzondere plek! Ik ken het aangezicht van de kalkovens wel uit mijn jeugd. Heb even gezocht en het restaurant is in 1994 gebouwd en nu dus in nieuwe handen. Fijn dat het zo lekker en gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er prachtig (en lekker) uit daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik al dat lekkers zie krijg ik spontaan honger.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie plek en het eten ziet er heerlijk uit (zelfs om 8.00 uur 's ochtends)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! Alles klopt dan aan zo'n avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zulke historische gebouwen. Leuk (en lekker) dat het een nieuwe functie gekregen heeft en zo deel uit blijft maken van het heden.

    BeantwoordenVerwijderen